پیام رئیس محترم جمهور به مناسبت بازگشایی مدارس

مجتمع آموزشی توحید بخارست

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به دانش آموزان، همکاران و اولیاء محترم طراحی شده است.

پیام رئیس محترم جمهور به مناسبت بازگشایی مدارس

مدرسه باید بتواند دانش آموزانی متفکر، پرسشگر، نقاد و اخلاقی تربیت کند . مدرسه مطلوب ما مدرسه خلاقیت، عقلانیت وگفتگو ومداراست .

شما معلمان، مربیان و دانش آموزان عزیز باید به ما کمک کنید تا به این مدرسه مطلوب نزیدک شویم؛ مدرسه ای که پناهگاه همه شما و ما باشد، می دانم که آموزش وپرورش ما تا رسیدن به این نقطه، هنوز تنگناهای زیادی دارد؛ کمبود ها و کاستی های اقتصادی و آموزشی معلمان و دانش آموزان عزیز، ما را در دستیابی آسان به این هدف با مشکل روبرو می کند؛ معلمان ما نیازمند زندگی عزتمندانه اند تا همه ذهن و توان خود را صرف آموزش و تربیت کنند و دانش آموزان ما به احترام و توجه بیشتر نیاز دارند تا بتوانند قدرت انتخاب خود را بالاتر ببرند .

بسیار مایل بودم که امسال نیز می توانستم چون سال پیش همپا و همراه معلمان، ‌دانش آموزان و پدران و مادرانشان در نشاط و جنب و جوش روز اول ماه مهر شرکت می کردم و آهنگ دانشین زنگ مهر و زندگی را از نزدیک در مدرسه می شنیدم اما ضرورت سفر به مجمع عمومی سازمان ملل متحد این توفیق را ازمن گرفت؛ در آنجا هم درخدمت شما و نیازمند دعای همه شما هستم .

برای اینکه سنت نیکوی سال های پیش زنده بماند از دانش آموزان عزیز می پرسم:

عزیزانم، ایران ما با مشکل جدی کمبود آب روبرو است. هرکدام از ما چگونه از آبهای ایران، می توانیم بهتر نگهداری و استفاده کنیم؟  

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 مهر 1393برچسب:,

] [ 19:18 ] [ مصطفی منصوری مقدم - زهره صفار ]

[ ]